dimarts, 9 de maig del 2017

PUBLICITAT

Hola! Avui he fet una nova activitat. Aquesta es de un anunci sobre l'aigua. El meu grup està compost per: l'Anna, l'Atzara i jo. Ara us diré que hem fet i com ho he fet.

Que hem fet? El meu grup hem volgut fer un anunci de un programa que cada setmana fa un repte nou. El d'aquesta es que les concursants han de posar-se aigua a un got. Finalment, acabem amb la conclusió que l'aigua es un recurs escàs i que no l'hem de malgastar.

Com ho he fet? Hem creat unes targetes que té la presentadora, és a dir, jo, que té els reptes. També hem fet un cartell més gran que té el nom del programa,  UN REPTE +.

Amb aquesta activitat m'ho he passat força bé, ja que es una activitat diferent a les que normalment fem a classe de socials.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada